jueves, 11 de mayo de 2017

EIXIDA AL PLA D'ESTIVELLA

Dimecres i dijous 3 i 4 de maig de 2017, els alumnes de 2n i 3r vam anar a la granja escola del Pla d'Estivella.
El dimecres pel matí vam donar de menjar a una burra  i a un cavall, la burra era molt carinyosa i molt vella. També vam veure un paó reial que va obrir la coa, cabres, porcs i periquitos.
Després de dinar vam fer els grups de les habitacions i vam deixar allí les maletes. Després vam muntar als cars, però primer vam fer un examen de conduir.
Per la nit vam jugar a l'amagatall amb les llanternes i ens vam anar a dormir.
El dijous ens vam vestir, ens vam fer la maleta i vam fer un cercle i vam jugar a un joc, vam anar a despertar als animals de la granja i   vam anar a desdejunar, i ens van posar música. Després vam anar a veure les gallines, galls i conills, que es deien Oreo i Pastel. També hi havia un niu de golondrines. i vam fer la manualitat d'un cuc. A continuació vam esmorzar amb el paó reial i vam fer un sender per la muntanya. Vam veure una caseta de pedra on se refugiaven els pastors, un aljub i una madriguera feta per l'home per caçar animals xicotets.
Finalment vam dinar, vam fer xapes, vam pujar al tren i ens vam anar a l'autobús per tornar a Castelló.
Ací teniu un vídeo resum del que vam fer: