miércoles, 20 de mayo de 2015

LA MEUA VIDA EN ORDRE ALFABÈTIC




QUAN ERA XICOTET O XICOTETA...

Anava en cotxe
Bevia aigua
Cantava cançons
Donava menjar al meu germà
Estudiava en la guarderia
Ficava el pollastre al forn
Gatejava en casa
Hipnotitzava a hipopòtams.
(Rubén)

Abraçava al meu germà
Banyava al meu pare
Caminava pel carrer
Dormia tot el dia
Estudiava en el cole
Feia festes de pijama
Guardava els meus jocs
Hipnotitzava  la gent.
(Hannah)


ARA...
Invente coses
Jugue amb els animals
Faig Karate
Llig contes
Mire la màgia
Nade en la piscina
Observe moltes coses
Passege als animals
Em Queixe del cap
(Antía)

Imagine contes
Jugue a futbol
Llave cotxes
Menge Kiwi
Nade en la piscina
Observe animals del mar
Patine sobre gel
Em Queixe del queixal.
(Elias)


DE MAJOR...

 Restaré restes
Saltaré a la comba
Tindré temor
Utilitzaré el treball
Volaré amb Desdentado
Whatsapearé amb la tablet
Xarraré amb el meu pare
Yanis serà el meu amic
Zebraré a les zebres
(Jesús)

Repassaré els deures de l'UJI
Seré bonic
Tastaré pastissos  de maduixa i xocolata
Utilitzaré el jersei de la meua àvia
Viatjaré per Castelló
Xatejaré amb Artanyan
Yanis serà el meu amic
 Aniré al Zoo a conèixer les zebres.
(Raúl)

Restaré restes porant-ne
Seré futbolista
Tindré treball
Utilitzaré el cotxe
Viatjaré a París
Winsurfearé i jugaré a waterpolo
Xarraré amb els meus amics
Yanis serà el meu amic
aniré al Zoològic.
(Felix)

Rodaré a la rutlleta
Seré xef
Utilitzaré utensilis de cuina
Viatjaré pels continents
winsurfearé i després faré waterpolo
Xarraré amb la meua mare
Aniré amb Yanis a la platja
Menjaré amb una zebra.
(Ania)


No hay comentarios:

Publicar un comentario

DIA DEL DEPORTE AL MGG

EL DÍA DEL DEPORTE Hoy hemos ido a las pistas de atletismo  de la Universidad Jaume I para celebrar el día del deporte. Hemos ido 3º de prim...