miércoles, 8 de mayo de 2013

DESCRIPCIÓ DE LES NOSTRES HABITACIONS


La setmana passada vam fer textos descriptius, concretament de les nostres habitacions. Alguns ens vam centrar en descriure el que podem trobar dins del nostre dormitori, altres l'ambient que allí dins es respira.

La meva habitació no és molt gran però és bastant espaciosa per a mi.
Quan entres per la porta de l'esquerra, just en la mateixa paret hi ha dos estanteries de fusta d'uns 80 cm de llarg, on he ficat un bonsai i algunes joguines. Davall de les estanteries hi ha un gat de fusta que m'agrada molt i al seu costat, una cadira menuda de color verd, groc i taronja. Una mica més avant, pegat a la paret està l'armari que també és de fusta, i pegat en un costat està el llit, que és baixat i còmode, com si fóra un núvol. Al costat del llit hi ha una tauleta de nit amb una foto i un llum. Enfront del llit està l'escriptori que ´s de fusta i té 4 calaixos molt espaiosos. Damunt de l'escriptori hi ha dues estanteries més, de fusta, on fico els diccionaris, la vidriola i normalment objectes fràgils, i al costat de l'escriptori hi ha una petita prestatgeria on estan tots els meus llibres, és com si fóra un niu d'aventures per a mi. M'encanta la meva habitació!!

(Montse Peris)


El meu dormitori no és com tots, en ell tot canvia. Pels matins la meva mare em desperta però la veritat és que sent pau perquè la llum dels primers rajos de Sol em provoquen una llum cegadora però agradable que m'espenteja a alçar-me. L'oloreta dels tarongers que tinc davant formen un perfum que m'hipnotitza. 
La meva habitació desprén pau: el color tarongeta carn de les parets li donen un aire a llar i els llacets li donen una femenitat adorable. 
Els meus pares van comprar la vuitena litografia del quadre de Ripollés al que ma germana anomena com a "huevo con patas"; aquest quadre amb la seua particularitat acaba de transformar en especial la meua habitació.
en el meu llit han ocorregut coses fascinants, molta gent dirà que és dur, però per a mi és perfecte, com una barca que s'embarca en els mars dels sons.
(Maria Catalan)

No hay comentarios:

Publicar un comentario

DIA DEL DEPORTE AL M

EL DÍA DEL DEPORTE Hoy hemos ido a las pistas de atletismo  de la Universidad Jaume I para celebrar el día del deporte. Hemos ido 3º de prim...