lunes, 12 de diciembre de 2011

JO VOLDRIA SER...

Avuí hem fet una activitat que ens ha agradat molt. Havíem d'inventar rodolins dient el que ens agradaria ser, però no només d'oficis, sinó també un objecte, un animal...
Jo voldria ser reina
perquè em feren la feina.
(Andreea Maria)

Jo voldria ser esportista
per conèixer un periodista
(David Ponea)

Jo voldria ser cuinera
per tindre una cullera.
(Lidia)

Jo voldria ser mariner
per tindre un veler.
(Santi Garcia)

Jo voldria ser pardal
per cosir amb un didal.
(Iuliana)

Jo voldria ser marinera
per veure una sirena.
(Noelia Ferrer)

Jo voldria ser gos
per menjar-me un os.
(Ivan)

Jo voldria ser bombera
per apagar una foguera.
(Nerea)

Jo voldria ser ferrer
i fer el cumple al gener.
(Miquel)

Jo voldria ser ramadera
i tocar una ternera.
(Carla)

Jo voldria ser una flor
que tinguera forma de cor.
(Maira)

Jo voldria ser masover
per tindre un corder.
(Sergi)

Jo voldria ser una estrella
per menjar una paella.
(Candela)


2 comentarios:

  1. Hola Vanesa, se me ha ocurrido "coger" vuestros "rodolins" para que los ilustren mis enanos de 4 años. ¿te interesa que después te los envíe para que los vean tus chavales?
    Un saludo de MIren de "laclasedemiren", por si no te acuerdas, nos conocimos en l'escola d'estiu. Un saludo

    ResponderEliminar
  2. Me parece una idea genial, si hacéis las ilustraciones nos las enviáis que las publicaremos en el blog.

    Un abrazi Miren,

    claro que me acuerdo de l'Escola d'estiu, estuve una mañana con vosotras en el taller de plástica.

    Un abrazo

    ResponderEliminar

DIA DEL DEPORTE AL M

EL DÍA DEL DEPORTE Hoy hemos ido a las pistas de atletismo  de la Universidad Jaume I para celebrar el día del deporte. Hemos ido 3º de prim...