sábado, 4 de diciembre de 2010

POEMES AMB POSSESSIUS

Després d'haver estudiat els possessius, hem inventat poemes en forma de rodolí. Si els llegiu veureu que ens hem inventat coses molt gracioses.

 La meua egua juga amb l'arena
i és molt morena.
La meua mare es fica furiosa
i juga amb la gossa.
El meu avi va anar a París
i va menjar panís.
El meu pare fa el menjar
i li agrada ballar.
(Àngel Tena)

El meu pare em desperta de matí
i li agradava veure l'arc de Sant Martí.
La meua gossa destrossa un ós
i juga amb un tros.
A ma mare li agraden els animals
i també els pardals.
El meu cosí estudia ciències
i també li agrada fer sumes tots els dies.
(Lidia Borrás)

El meu gos és xicotet
igual que un pardalet.
Ma mare ix de treballar
i prepara el dinar.
Mon pare ix de treballar
i preprar un entrepà per a berenar.
La meva germana pinta en colors
i olora les boniques flors.
(Andrea Bellés)

El meu germà estudia valencià
i un altre dia castellà.
El meu cosí petit hui pinta amb colors
i demà pintarà amb retoladors.
Ma mare hui menja meló
i demà es menjarà un bombó.
El meu gos cau per les escales
i li agrada el formatge de Cabrales.
(Maria Peraire)

A la meua germana li agrada jugar amb la pilota
i també la meua sabata.
Al meu germà li agrada l'hamburguesa
i també li agrada olorar una rosa.
Al meu pare li agrada conduir
i també li agrada amanir.
A la meua mare li agrada fer esport
i també li agrada anar al port.
(Outmane Yechou)

No hay comentarios:

Publicar un comentario

ELS JOCS OLÍMPICS EN CAPSES D'APRENENTATGE

Fa dues setmanes  vam començar un nou projecte dedicat als Jocs Olímpics, però no el treballem amb la metodologia d'ABP, sinò amb 7 caps...